2013. január 16., szerda

Sok helyen osztják, hogy nyálas, romantikus maszlag, és tényleg kicsit az is, de ennek ellenére engem nagyon...

Sok helyen osztják, hogy nyálas, romantikus maszlag, és tényleg kicsit az is, de ennek ellenére engem nagyon megfogott mikor láttam. Tetszik a mennyország ábrázolása.

Van egy könyv is azonos címmel, amiből ugye a film készült (internetről, torrent siteokról beszerezhető, amúgy max antikváriumból), ami szerintem nagyon jó, sokkal jobb, mint a film. A könyvet tudom ajánlani mindenkinek. A lustábbak meg nézzék meg a filmet ...

Filmajánló 

http://www.port.hu/csodas_almok_jonnek_what_dreams_may_come/pls/w/films.film_page?i_film_id=3623
http://www.port.hu/csodas_almok_jonnek_what_dreams_may_come/pls/w/films.film_page?i_film_id=3623

2 megjegyzés:

  1. Annak idején a filmművészet és a festészet kapcsolatát figyeltem meg általa, mint technikai bravúrt. (Most 3D-ben szeretném újra látni.) 
    És érdekes, hogy a túlvilágról a kultúránk a görögök óta nem kíván leszokni ... Sőt, bizonyos értelemben minél inkább használja, annál inkább hozzáfér valami máshoz, mint ami eleve adott. Ennyi, nincs tovább.

    VálaszTörlés