2013. július 19., péntek

Ilyesmire gondoltam már én is, hogy lehetővé kellene tenni, hogy mondjuk egy film megnézése előtt kifizetek 100-200...

Ilyesmire gondoltam már én is, hogy lehetővé kellene tenni, hogy mondjuk egy film megnézése előtt kifizetek 100-200 Ft-ot, akkor végignézhetném reklám nélkül. Szerintem sokan élnének a lehetőséggel, és a szolgáltatónak is direktebb bevétele lenne. Talán hosszú távon több is, mint amennyit reklámokból össze tudnak szedni. 

http://www.sg.hu/cikkek/98657/atugorhato_reklamokkal_robbantana_az_apple_tv
http://www.sg.hu/cikkek/98657/atugorhato_reklamokkal_robbantana_az_apple_tv

3 megjegyzés:

  1. Ez volt az ötlete annak a magyar startupnak, amiről nemrég postoltam. Tulajdonképpen ez ugyanannak a modellnek a két oldala. Szerintem pár éven belül a TV jelenlegi formája meg fog szűnni, és szabadon választható ilyen formában terjesztett tartalom fogja felváltani.

    VálaszTörlés
  2. Az érem másik oldala, hogy a tartalomszolgáltató abban lesz érdekelt, hogy minél szarabb reklámokat adjon eléd, miközben minél többet kérjen azért, hogy átugorhasd őket.

    VálaszTörlés
  3. Basszák meg a reklám nélküli TV-ket. Nem is nézek TV-t, ha meg igen akkor szarok a reklámra XD

    VálaszTörlés