2013. augusztus 18., vasárnap

Én is láttam több helyen kipostolva a roma gyilkosságokkal kapcsolatos kártérítésről a képet, de így azért nem...

Én is láttam több helyen kipostolva a roma gyilkosságokkal kapcsolatos kártérítésről a képet, de így azért nem teljes a történet. Elvileg az állam azért fizet kártérítést, mert hibát követtek el, és ezzel megkárosították a károsultakat (szép mondat). Ha valaki bűnt követ el valaki más ellen (legyen roma, vagy nem roma), ahhoz amúgy semmi köze az államnak.

Ha csak azért kapnának kártérítést, mert romák, azt én sem tartanám igazságosnak.

Ezzel most nem akarok az adott ügyben állást foglalni, meg semmi, csak arra akartam rávilágítani, hogy a dolgokat mindig egészében vizsgáljuk, mert másképp hamis képet kapunk.

1 megjegyzés:

  1. Ó, jaj! Én már többször lezártam a falamon azt a szörnyű képet. Nagyon rossz ilyeneket látni, de egy vitába meg nem szívesen megyek bele. Értelmetlen beszólásnak semmi értelme, viszont arra, hogy komolyan gondolja valaki végig a dolgot, már ahhoz is hosszú órákat kell beszélgetni vele. Pedig nagyon jó lenne valamit tenni, mert nagyon (millió felkiáltójel) súlyos gond ez. Nem az ilyen képek, hanem ami miatt kitesznek ilyet.

    VálaszTörlés