2014. március 9., vasárnap

Szerintem jópofák ezek a kis házak.

Szerintem jópofák ezek a kis házak. Főleg olyan helyeken, ahol általában jó idő van, és általában valahol kint tesz-vesz az ember, talán nem is kell nagyobb. Esetleg meg lehetne úgy oldani, hogy ha nagyobb hely kell, veszel még egy modult, és hozzácsapod a meglévőhöz. Vagy még modulárisabb. Szétszedheted, és összerakhatod máshogy. Mondjuk 30k$ szerintem kicsit sok érte (a honlapon ennyit írnak), de az ötlet jó.  

http://www.alternativenergia.hu/eletter-otthon-szegenyeknek/66362
http://www.alternativenergia.hu/eletter-otthon-szegenyeknek/66362

2 megjegyzés:

  1. $30k-nak megfelelő forintért komplett, felépített, beköltözhető, egészen normális karban levő házat lehet venni vidéken. Marha nagy telekkel. Ez egyáltalán nem nevezhető olcsónak, ahogy a cikk írja, sőt, szerintem ez egy ekkora élettérért kimondottan drága.
    Mellette, elnézve, hogy ez KÉT embernek hivatott otthont nyújtani, ez már nevetségesen kicsi. Ha belegondolunk abba, hogy az állatvédelmi törvény a nagytestű (mondjuk felnőtt ember tömegének megfelelő) méretű eb tartásához MINIMUM 20 négyzetmétert ír elő... itt pedig KÉT EMBERRE jut cca. (de a lépcső és a bútorok miatt szerintem kevesebb) 9 (!!!) négyzetméter...
    Szóval, szó mi szó, szép és aranyos ez a házikó, de huzamosabb élettérnek én nem tartom megfelelő alternatívának.

    VálaszTörlés
  2. Ennek is van egy romantikája. Hétvégi háznak valami szép helyen el tudnék képzelni egy ilyet, de max 0.5-1 millióért, nem 6-ért.

    VálaszTörlés