2014. június 20., péntek

Most nézegettem.

Most nézegettem. WebComponent framework. Saját HTML elemeket lehet benne definiálni, de akár olyan absztrakt dolgokat is, mint egy AJAX hívás. Ilyenekből szerintem JS nélkül össze is lehetne drótozni teljes app-okat, esetleg AngularJS-el keverni, bár valószínűleg az ottani funkcionalitás kiváltható teljesen webkomponensekkel. Úgy látom, hogy a HTML folyamatosan kezd átalakulni szöveges formátumból UI leíró nyelvvé, vagyis inkább UI és adatleíró nyelvvé, ha az ember úgy építi fel az oldalait, hogy az a keresőmotorok számára is emészthető legyen.

http://www.polymer-project.org/
http://www.polymer-project.org

3 megjegyzés:

  1. Csinálhatsz ezzel indexelhető oldalt, de sokkal inkább nagyobb webes alkalmazások fejlesztésére való. Nemrég beszélgettem a készítőkkel arról, hogy mi az esély hogy pl. szerver-oldali templatingre lehessen használni, és sajnos nem várható hogy ez a következő hónapokban egyáltalán felmerülne célként. Alkalmazás-fejlesztésre viszont elég jó, mi angular-dart-ra építve használjuk egy részét.

    VálaszTörlés
  2. Én is gondolkodtam rajta, hogy angular-al ez milyen jó kombó lenne, de ott igazából az ng attribútumokkal tudsz definiálni ilyen komponenseket. Bár ezzel talán átláthatóbb.

    VálaszTörlés
  3. Sima angular is nagyon jó, de ez a dartos még sokkal szebb.

    VálaszTörlés